Bezpieczny i odpowiedzialny pobyt w Polsce

  • Ze względu na dbałość o zdrowie gości, w recepcji jest limit 4 osób, a przy wejściu do hotelu 10 osób jednocześnie.
    Po przybyciu do recepcji jest pleksiglas, więc nie ma bezpośredniego kontaktu z recepcją i gośćmi.
  • Goście mogą korzystać z sanitariatów ręcznych w hotelu poprzez dozowniki, w szczególności przy wejściu do hotelu, w recepcji, przy windach oraz po wyjściu z toalet publicznych.
  • W recepcji można kupić maski ochronne
  • Instrukcje dotyczące mycia rąk oraz zakładania i zdejmowania rękawic ochronnych są dostępne w każdej łazience. Jasna instrukcja znajduje się również przy dozownikach do dezynfekcji rąk.
  • Hotel kontroluje codzienne sprzątanie i zajmuje się głównie dezynfekcją takich powierzchni jak klamki drzwiowe, poręcze, włączniki światła i szyny na siedzenia.
  • Oprócz dezynfekcji, od gości i personelu oczekuje się zachowania odległości co najmniej 2 metrów.
  • Goście proszeni są o spędzenie jak najmniejszej ilości czasu w recepcji.
  • W hotelu może przebywać do 80 osób, nie licząc personelu.
  • Systematyczna dezynfekcja odbywa się w hotelu co najmniej co godzinę. Dezynfekcja odbywa się w toaletach publicznych, windach, recepcji, klamkach w drzwiach, poręczach schodów, klamkach, telefonach, klawiaturach komputerowych, urządzeniach w hamowniach i innych często dotykanych powierzchniach.
  • Sprzątanie pokoju w trakcie pobytu jest możliwe tylko po uzyskaniu zgody gościa.
  • Po każdym pobycie, pokoje są starannie wentylowane i ozonowane.
  • Personel sprzątający hotelu jest wyposażony w jednorazowe maski, rękawice ochronne i siatki na włosy, które można nosić podczas sprzątania.
  • Prześcieradła i ręczniki są myte detergentem w minimalnej temperaturze 60 stopni.
  • Pralnia jest dostarczana do hotelu w ramach wszystkich procedur sanitarnych.
  • Korzystanie z suszarek do włosów i suszarek do włosów jest zabronione w łazienkach własnego pokoju hotelowego oraz w toaletach publicznych.
  • Hotel systematycznie wentyluje i ozonuje wszystkie obiekty hotelowe
  • Śniadanie jest zarezerwowane tylko w pokoju, dlatego też korzystanie z bufetów nie jest obecnie możliwe/dozwolone.
    Restauracja á la carte i studio zdrowia są zamknięte do odwołania.
  • Ze względu na epidemię COVID-19, hotel ma prawo do odwołania lub ograniczenia takich usług, które mogą zagrażać gościom i personelowi hotelowemu (np. wnoszenie bagażu do pokoju). W przypadku, gdy gość otrzyma objawy wirusa, każdy pokój jest wyposażony i przygotowany do tymczasowej izolacji.
  • We wszystkich pomieszczeniach znajduje się lista numerów alarmowych i procedur bezpieczeństwa na wypadek podejrzenia o zakażenie wirusem korony.
  • Personel hotelu został przeszkolony w zakresie nowych zasad i przepisów związanych z pandemią COVID-19.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.